quinta-feira, 4 de junho de 2009

Luís Silva


You anscrebi-me porque l 9º anho inda me puode benir a fazer falta, agora fai falta para todo, i scolhi trabalhar an Mirandés para tirar ua ateima: para ber se afinal la lhéngua ye oufecial ou nó, se solo andábamos eiqui a brincar a las lhénguas. Inda çcunfiei que nun mos íban a outerizar, mas cumo bie ls formadores tan animados i que si tenien que mos outerizar, you tamien me animei. Inda daprendi muita cousa ne ls cumputadores i tamien para screbir an mirandês que nun ye assi tan depriessa cumo un pensa. You siempre falei Mirandés mas nunca le habie screbido; inda dou muito erro mas yá me bos zanrascando.
Nun fui fabor niun que mos fazírun: l goberno diç que las Nuobas Ouportunidades ye para pagar la díbeda a quein nun tuve ouportunidade de studar ne l sou tiempo. Anton aporbéitan i pagan-le tamien la díbeda al Mirandés, por tenéren ampuntado de la scuola i de ls sítios importantes durante tanto tiempo.
Ouxalá que este eisemplo sirba para melhorar algo la maneira cumo l Mirandés ye bisto por quien manda!


Luís Silva

3 comentários:

José Meirinhos disse...

Fuonte Aldé apresta:

TeleCurral II, ua comédia mirandesa cun Justino Tino i Felisbino Bino, n'l die 28 de Agosto an Fuonte Aldé.

Aparecei por alhá pra rir até que duola la barriga.

Para mais anformaçones, cunsultar:

nuobas.blogspot.com

Cumprimentos

Patrícia Veg disse...

Olá. Meu nome é Patrícia, sou brasileira e descendente de portugueses. Meu avô materno morava em São Pedro da Silva e veio para São Paulo/Brasil com 19 anos, no final da década de 20. Estou a procura de parentes distantes e em breve pretendo viajar para Portugal para conhecer esse lugar maravilhoso! Teria como me ajudar? São poucos habitantes, queria alguma dica de viagem e hospedagem... poderia me ajudar? Obrigada! Meu e-mail é paty_ts@hotmail.com

Patrícia Veg disse...

INFORMAÇÕES:

Francisco Augusto Teixeira, filho de Manoel Teixeira e Maria de Moraes Moço. Irmãos: Umberto Teixeira, Ana Maria, Justina e Otília da Conceição Teixeira. Esta última irmã lhe deu ao menos dois sobrinhos chamados Manoel Teixeira e Maria Emília.

Francisco, nascido em 27/11/1908, veio para o Brasil por volta de 1927, de São Pedro da Silva, Portugal, com 19 anos de idade. Trocou cartas com seus parentes, mas nunca retornou. Tais cartas tomaram destino desconhecido e, assim, filhos e netos nunca tiveram contato com a família de Portugal.